Dolly Moustache
saya rindukan awak
Monday 21 January 2013 • 12:33 • 0 comments

awak..
awak bukan diri awak yang dulu..
tatkala saya resah, awak tenangkan saya..
tatkala saya bersedih, awak gembirakan saya..
tatkala saya sunyi, awak ceriakan saya..
tapi..
itu semua dulu..
saya rindukan diri awak yang dulu..


Labels:



PASTFUTURE
Owner
Call me Fieqa, ok ? ini blog pertama fieqa, yg kdua blh klik di kotak ats..I'm still student!

Walkie Talkie
My Status
>> Am I old Enough?
date :30/08/95


>> I LurVe you!
date : 05/08/13


>> Student IPT !
nak mSuk sem 3

History

  • happy jea kat sini..he3
  • sedih ~_~
  • the memoir of 2011 ~ 2012 in SMV Batu Lanchang
  • adex2..
  • kengkawan boyz
  • kengkawan gurlz
  • binx atie ku

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Miss Simlpe